lørdag 17. oktober 2009

Hot hot hot hot!

I går og i dag har det vært så utrolig varmt her, har nesten ikke orket og gå ut. Har gått i shorts og t-skjorte og stekt i varmen. Men jeg skal ikke klage, for jeg hører noen rykter om at det ikke er vel så varmt hjemme i Noreg..

På dagen i går hadde jeg fri, slik som jeg mest sannsynelig har hver fredag, og da var jeg i Lafiette, og der hentet jeg velkomstgaven min, en genser, som jeg fikk av familien. Det står CAL på den, og står for et (amerikansk) fotballag her. Jeg har også sendt av gårde en del kort til Norge, men Silje J (jeg har ikke adressen din) og Anine (kortet ditt kommer snart, men jeg gikk tom for kort :(). Var en tur i parken i Orinda med Kirsten, og det var kos. På kvelden i går var jeg og noen andre au-pairer ute og spiste på en Italiensk restaurant, og det var veldig koselig, og maten var god :D I dag var jeg i Walnut Greek og spiste på fresh choice, et sted der du kan betale 8 dollar også spise så mye du vil, og maten der er ganske god faktisk. Etter det var jeg på Haloween butikken og kjøpte meg kostyme. Duck turns baby! Så vet dere det. Var også på World Market som er en butikk som selger mat fra masse forskjellige land, men ikke Norge :( De hadde knekkebrød og pepperkaker fra Sverige da :D Så var det Target sin tur, og jeg brukte faktisk ikke mer enn $26, så nå er jeg ganske stolt! Senere i dag skal jeg til Kirsten og spise frukt og grønnsaker og dip og se på film :D

Chiao!


CAL gensern min, dette er S, så tenk hvor stor L er!

Ramme som jeg har på rommet, må kjøpe fler, siden fikk ikke plass til alle :(

Kort som er på vei til Norge (kjøpte en del kort i NY som jeg aldri fikk sendt, å er jo for leit å kaste dem =) )


Meg i parken

4 kommentarer:

  1. Hei jenta mi!! Nå er jeg hjemme etter en fantastisk ferie! Har ikke hatt tilgang til internett, så jeg har lest bloggen din nå. Flotte bilder, og det høres ut som du har det veldig bra. Skriver mer til deg på mail, må få adressen din osv. Kjempeglad i deg, savner deg masse! kleeem mamma

    SvarSlett
  2. Gleder med til å få kort av deg:D <3

    SvarSlett
  3. Hei igjen Hm mye fokus på mat? godt du trives.Tilig våken i dag så nå er det mr kaffe og..pc Camilla hentet joggeskoene dine i går så da har du snart gode joggesko.Glad for at du er flinnk til å skrive å bloggen,blir lisom ltt nærmere da. Ha en fin dag. Glad i deg.

    SvarSlett
  4. Hehe. mat er viktig vet du ;) hvilke joggesko hentet hun da? siden jeg har jo en del par.. håper hun tok det riktige paret =P klem

    SvarSlett