lørdag 3. oktober 2009

Fremme i Orinda!


Da har jeg ankomet mitt nye hjem, hvor jeg skal bo de neste 12 mnd!

02.10.09: Jeg var en av de siste som ble hentet på flyplassen, så jeg var litt redd for at de hadde glemt meg. Jeg ble hentet av Ted som er vertsfaren, og vi tok toget til Orinda. Vi spiste på en kinarestaurant, og de hadde veldig god mat! Etter det dro vi til huset, det er stort og utrolig hjemmekoselig. Jentene sov da jeg kom, så jeg fikk så vidt sagt hei til dem. Men de var litt mindre enn jeg hadde trodd, spesielt Frances, så klærne jeg har kjøpt er alt for store til henne. Hihi. Det lå en pakke på sengen min da jeg kom, og det var en genser med bokstavene CAL som sto for college som er her. Katie og Frances hadde lagd en utrolig fin tegning eller maleri med navnet mitt på. Jentene er kjempe søte, og det var Whitney og Ted også! Rommet mitt var større enn jeg trodde og jeg tror virkelig jeg kommer til å trives her! De har en hund som heter Biscuit som også er kjempe søt!

03.10.09: Min bursdag! Var å så på jentene spilte fotballkamper, og de var kjempe søte med fotball draktene som var alt for store for dem. Det som var litt rart var at etter kampen så hadde en av foreldrene med godteri til laget! Så etter at de da hadde løpt frem og tilbake, så spiste de altså godteri og kaker osv. Det syntes jeg var veldig rart, eller jeg får ikke lov til å si det, det var annerledes :P

Vi var ute og spiste på en restaurant som het Cheese Cake Factory og de hadde kjempe god mat. Etter det dro vi på en yogurt is restaurant, der de kunne velge mellom 10 forskjellig smaker, og utallige mange toppinger. Naaam. Jeg fikk gavekort på HM i bursdagsgave :) Men nå skal jeg gå å se på film med Whitney og Ted! Bye!


Frances med fotballdrakt på sklia

Katie i "min" bil, med t-skjorten jeg kjøpte til henne i NY

Frances nr 4



Frances som ser på fotballkampen til Katie


Katie er nr 14





Tegning som Frances og Katie hadde lagd




Rommet mitt







2 kommentarer:

  1. Hei jenta mi Flott at du har fått en god start,fine barn og hyggelige foreldre. kom hjem fra Støten til Hilde i natt.I dag har det vært ordinær jobb m forbredelser til personalmøte onsdag.besøkt nye stasjonen, den blir stilig.Har spist middag (box m lapskaus)og skal vaske tøy og kanskje rydde ut av båten.Har du rukket å få kontakt m andre ungdommer ? klem pappa

    SvarSlett
  2. Hei pappa :D jada, de er kjempe hyggelige, også har de en søt hund også. :D det er flott å høre at du overlever hverdagen hjemme i noruege selvom jeg ikke er der. her spiser jeg bare sund mat, low fat eller organic, eller begge deler. hehe. så foreløpig har jeg ikke lagt på meg noe. men har jo bare vært her i en uke :D var på au pair møte i går, så da møtte jeg en del mennesker. klem

    SvarSlett