torsdag 8. oktober 2009

Jøss!

I dag har jeg gjort det vanlige med ungene, kjørt dem til skolen, tvunget dem til å gjøre lekser, vært med dem på svømming osv.. osv..

Etter jeg hadde kjørt dem til skolen dro jeg til Walnut Greek for å shoppe, men der var det bare super fancye og dyre butikker, så jeg kjøpte bare noen få ting på HM med gavekortet jeg fikk til min bursdag :D Plus at jeg kjøpte et fotoalbum slik at jeg kan sette inn noen vakre bilder. Jeg sluttet faktisk klokken 5 i dag, men jeg hadde ingenting å gjøre, siden de andre au-pairene i området jobber til typ 8-9 tiden. Så det endte med at jeg bare loka rundt i huset og vasket noen av klærne mine. Jeg har faktisk funnet to norske ting i butikken Safe Way som er typ over hele USA, det er en matbutikk og de hadde en norsk håndkrem, noe som ikke er så mye og skryte av, meeen de har norsk ost! Jarlsberg ost! Det står tilogmed Tine på den :D Var litt gøy når jeg fant det i kjøleskapet til vertsfamilien og fant ut at det faktisk var norskprodusert ost de hadde, siden de lurte på hvordan ost vi hadde i Norge :D

Jeg har også hørt litt med Whitney om hoteller osv i nærheten, og det var visst et motell like i nærheten som var ganske billig, men det var visst ganske dårlig standard på det. Meeen, man skal jo bare sove der! også var det også andre hoteller og moteller som lå litt lengre unnå.

I tillegg fikk jeg nettopp vite at Whtiney ikke jobber på fredager, så jeg har visst fri hver fredag, noen som egentlig kom som et lite sjokk for meg, siden jeg ikke hadde fått det med meg før nå. De har sikkert sakt det før, meeen det har jeg da ikke greid å få med meg! Men anyways, a good deal for me!

I morgen skal jeg til sånn kontor og få typ person nr her eller noe slikt sånn at jeg kan få førerkort, plus at Whitney skulle vise meg noen butikker som ikke var så dyre. Gleder meg!

2 kommentarer:

  1. fri hver fredag,hva kan du gjøre da?ja tror norge selger ca 4 hundre tonn jarlsbergsost i usa i året. nÅ er der fredan hjemme og jeg skal ha tv kveld m tv titting. i morgen er det bursdag for Vegard så da er j i Sørumsand. glad i deg. pappa

    SvarSlett
  2. Hei Susanne. Jeg er også glad i deg. Fikk tekstmelding fra Andreas. Han har tatt av gipsen, men hadde vondt.Ellers ringte Camilla fra Trysil (ikke deres hytte) igår. De skulle ha en rolig helg med tv-titting. Ha det godt og ta vare på deg selv. Klem fra Monne

    SvarSlett