mandag 5. oktober 2009

Liten update


4. okt: var på LCC møte der jeg møtte mange andre Au pairer som bor i området. Kjøpte meg en mobil, så nå funker mitt norske nr igjen! Spilte stige spill og prinsesse monopol med jentene. De er utrolig søte og jeg er kjempe glad for at jeg kom til denne familien. Spiste kjempe god meksikansk suppe til middag. Så ferdig filmen som jeg begynte på på bursdagen min.

I dag (5. okt): lagde matpakke til jentene, kjørte de til skolen, gikk tur med hunden Biscuit. Det er vel alt som jeg kan huske som har skjedd fra sist gang jeg blogget.. Nå skal jeg snart dra og hente Frances i Kindergarden

Min nye mobil ( min er blå)



Bilen jeg kjører her


Kjøkkenet mitt (som de kunne rydde hvis jeg ville bruke det)


Hunden deres Biscuit



Katie som har vært flink og dusjet..





... og Frances som løp rundt i huset som en gal og lekte Cowboy



1 kommentar: