fredag 23. oktober 2009

Taakk GuD!

I hele går kveld prøvde jeg å komme meg inn på bloggen for å skrive, men det kom bare opp error da jeg prøvde å logge meg inn. Var skikkelig redd for at jeg ikke skulle komme inn på bloggen min igjen =( Så nå er jeg utrolig lettet! Drev tilogmed og tenkte på å lage meg en ny blogg!

Jeg har nå opprettet en bankkonto her; Bank of America (veldig originalt navn i grunn), noe som er utrolig deilig, fordi da kan jeg begynne og få sjekker av min vertsmor, istedet for alle disse dollar kontantene (ikke det at jeg har noe i mot kontanter, men er litt lettere og ha dem på kortet..)

I tillegg har jeg funnet en stoooor klatrehall på internett, som ligger i Walnut Creek som ligger ca 15 min herifra, og jeg har også snakket med noen andre au-pairer som også kunne tenke seg og klatre, så derfor skal vi ta nybegynner kurs i klatring! Faktisk. Jeg har en følelse av at det er ganske bra trening, så det passer meg jo fint.

Været den siste uken har vært utrolig rart, den ene dagen har det øse pøse regnet, og neste dag er det så varmt at man kan sole seg. Men jeg skal ikke klage, er mye bedre enn Norge været som kan være regn i flere uker i strekk. I går da jentene og jeg var på svømming, følte jeg at livet var ganske herlig, der jeg lå i solsteiken på en solseng ved basenget og solet meg. Er det noen som er misunnelig? Det er bare og besøke meg! Jeg sier ikke nei :P

Så har jeg hørt rykter om at det har begynt å komme kort og brev i postkassene i Norge, og det er jo flott at de greide å svømme heeele veien til Norge! Jeg har også sendt tre nye kort, så hvis dere ikke har fått noe kort, så kan det jo hende dere får nå! :D

I morgen kommer Camilla sin venn Marve til SF, og han har med noen ting til meg! Så det gleder jeg meg masse til! :D Men nå tenkte jeg å stå opp og spise litt frokost, og kanskje trene litt?


(Hege: koselig at du har begynt og lese bloggen min :) Kan du sende meg adressen din på mail? Så kanskje det dukker opp et postkort el... Mailen min er susanne_lundblad@hotmail.com
Pappa: jeg savner menneskene hjemme også! Men jeg kan på en måte ikke dra på Ikea og kjøpe dere! )

5 kommentarer:

  1. Hei sussa.. Søtt bilde! Klatring høres veldig gøy ut! Håper du blir fornøyd med det marve har med til deg:) Veldig glad i deg,klem cam

    SvarSlett
  2. Skjønner at du har ikke tid å kjede deg. Flott at du trives og har det bra. Klem fra Monne

    SvarSlett
  3. Lille klatremus, det høres ut som en god ide! Fikk kort når jeg kom hjem fra hytta nå, tuusen takk! Det var skikkelig koselig:) Men kan du vurdere om du kan sende meg adressen din og tlfnr til fasttlf????? thænk ju:) klem mamma

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Camilla: gledder meg masse til pakke :D lurer på hva det er!

    Monne: jeg har masse og gjøre for det meste, og kjeder meg ikke såå masse. thihi. kjeder meg ikke så mye. bare noen ganger :) men da finner jeg bare på noe, som og sove :D

    Mammaaa: adressen sto på kortet som jeg sendte til deg. så den har du. og nr er jeg ikke sikker på. men kan sende deg det på msn eller noe. vil ikke skrive det her. og får heller ikke lov til å skrive adressen deres el. på nettet ;)

    SvarSlett