torsdag 29. oktober 2009

Marve i SF!

Siden sist har jeg rukket å trene to ganger (stolt) og blitt så støl at jeg gikk kjempe rart. Har også vært og kjøpt meg treningsbag, for det må man jo ha på et treningssenter!


77 kr!


Denne uken er også Marve i San Francisco, så han og Andreas dukket plutselig opp utenfor huset mitt. Så de fikk en liten omvisning i huset, og så dro vi til Berkley og spiste lunsj på en restaurant ved vannet. Etter det var vi på en liten gård og hilste på noen dyr.. På lørdag skal jeg få pakken fra Norge som Marve har med til meg! Jeg gleder meg! :D



Jeg har også lagd en film for den første mnd min her, som jeg skal prøve å få lastet opp, meen er ikke sikker på om det går med denne hastigheten på internett. Men det er verdt et forsøk!

I går kuttet vi ut gresskar! Første gangen jeg har vært med på det! Kommer bilder av det senere ( filmen ).

Skriver mer senere når jeg har noe interessant og si!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar