tirsdag 20. oktober 2009

IKEA!

Hvorfor være i Norge når man kan være i USA og fortsatt handle på IKEA? Hehe, neida. Men jeg har hvertfall vært på IKEA med Petra fra Sverige, og der spiste vi kjøttboller! Og det var sååå godt! I tillegg kjøpte jeg meg også en del svensk godteri, naaammm..


Kjøttboller! Nam!



Svensk godteri =D



Andre ting jeg kjøpte;
ramme, lampe, nattbord, skohylle, hylle, bokser til småting, bokser til å ha på badet og dyne og putetrekk =D

IKEA ligger bare 15 min unna her jeg bor, så skal ikke se bort i fra at jeg tar meg en tur dit i ny og ne for å handle litt. Hvis jeg har litt hjemmlengsel så kan jeg jo bare dra dit og se på tingene som jeg har på rommet mitt hjemme :D

Hva annet har skjedd siden sist? Jeg har nesten lest ut en engelsk bok på tre dager, noe som gjør meg litt stolt. Familie vanen min er sendt på verksted, siden den lagde så mye rare lyder, så nå kjører jeg rundt i min vertsfars hybridbil. Jeg har også fått mitt Sosial Security nummer, dvs at jeg nå kan starte å ta lappen (igjen!) og skaffe meg bankkort her! I tillegg har russevanen blitt solgt i Norge! Bortsett fra det så tenker jeg på og kjøpe meg ny pc og at jeg kanskje burde gå meg en tur.. Hej då!



7 kommentarer:

  1. Etter godsakene må du sikkert gå et par mil!!!! GOD TUR. Har vært i Oslo idag hos en venninne. Etterpå innom Hilde. Hege kom også dit. Hun fikk forresten blogg-adressen din, Håper det er OK. Ha det godt.
    Klem fra Monne

    SvarSlett
  2. Det må jeg si! Artig da:) Husk å si fra hvis det er noe vi skal sende avgårde til lørdag! klem mamma

    SvarSlett
  3. hehe. ja. det går nok fint. hun skal få lov til å lese bloggen min hun og =) jeg kommer nok ikke til å spise alt på en gang! har vært ute og gått en liten tur i butikker nå =) tels det? klem

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg til å dra på IKEA i USA med deg :D
    Glad i deg søte søtesen. sees snart :D

    Klem fra Martin.

    SvarSlett
  5. Hei Susanne.
    I dag (22.)har jeg fått koselig brev fra deg. Tusen takk. Klem fra Monne

    SvarSlett
  6. Hei Susanne
    Det ser ut som du har det veldig bra og det er jeg glad for :).
    Kommer til å følge deg fremover nå som jeg har fått adressen din.Sitter på jobb og har mye å gjøre men synes at det var viktigere å sende par ord til deg.

    Klem fra Tante Hege

    SvarSlett
  7. ÅÅÅ,trodde det var meg du skulle savne,men nei det var rommet,godteri og Ikea.Hm tenker på deg og er glad fr at du trives.klem fra pappa

    SvarSlett