lørdag 10. oktober 2009

Norske pannekaker og boblebad..

I går savnet jeg norks mat så mye og jeg var kjempe sulten, så da lagde jeg meg likesågodt norske pannekaker :D Jeg spurte også om Whitney (min vertsmor) ville smake, og hun likte det faktisk! Det var litt gøy, siden hun egentlig bare liker sund mat..

I går var jeg på hottub-night hos en au-pair fra Tyskland som heter Kirsten, og det var også 5 andre au-pairer der. Hun er btw kjempe snill! Vi snakket om alt fra himmel til jord, og det var kjempe koselig! I dag var jeg og Kirsten på en butikk som heter TJ max, og der kjøpte jeg meg noen fine rammer som jeg skal putte bilder i, av dere søte der hjemme! Etter TJ Max var vi på et sted som bare selger yogurt is, og de har ca 10 forskjellige smaker, og ca 30 typer toppings. Det er farlig godt, og man kan ha alt fra små godteribjørner til Oreo kjeks på isen! Så den butikken skal jeg nok ikke nærme meg de neste to ukene, siden da smetter jeg plutselig inn og kjøper alt for mye Yogurt is!

Nå skal jeg snart på kino med to au-pairer, en fra Sverige og en fra Tyskland.. See you later!

1 kommentar:

  1. Gøy at hun likte pannekaker :D hehe :)
    Kirsten må jo nesten bare være koselig, hør på navnet da :):) hehe

    <3<3

    SvarSlett