søndag 11. oktober 2009

Kino og San Francisco

Kort oppsummering fra kinoen: Jeg så: Couples retraet Med: Petra (Sverige) og Louisa (Tyskland) Kort oppsummert: filmen handler om et mange vennepar, det ene parret finner ut at de kanskje skal skille seg, men før de gjør det vil de dra til et sted som heter Eden garden resort, dette er et paradis med hvite strender og blått vann, men for å få råd til dette må de dra mange sammen, for da var det billiger, hovedhandlingen foregår i Eden garden resort. Filmen var: kjempe bra! En feel good film som absolutt kan ses både av unge voksne og ungdom! Jeg anbefaler den både til mamman min og søstern min og venner osv osv. Den er morsom, men har også seriøse scener Terningkast: 6- (hvis det går ann)

I dag var jeg i San Francisco for første gang, det var kaldt men veldig koslig. Var der med Petra fra Sverige og Kirstin fra Tyskland, plus at noen andre au-pairer møtte oss på toget. Vi så alt fra pappegøye til sjøløver til The Blue Angels(som er fly som flyr og gjør masse stunts.) Jeg så også Golden Gate, men det var på lang avstand, vil dra til selve broen en dag, men jeg har tross alt ganske god tid på meg! Legger ut noen bilder slik at dere kan se..































Meg, Kirstin og Petra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar