onsdag 14. juli 2010

Brilleslange

Hva skal man si? Hva skal man skrive? Mamma er veldig plaget over at jeg ikke har vært på øyesjekk på ca 5 år, og har mast om at jeg skal gjøre det i ca 4. Jeg tror nemlig hun føler at jeg har veldig dårlig syn, og i går hadde hun fått nok. Da sa hun nemlig at hvis jeg dro dit i morgen (som vil si i dag), skulle hun betale for et par briller for meg. Poenget er på en måte at jeg ser helt mongloid ut med briller, så jeg tør bare bruke dem når jeg sitter i et mørkt rom der ingen kan se meg. Så hvis jeg skal bruke dem f.eks. på kino, da smugler jeg dem med meg inn i kinosalen, også når reklamen er ferdig, daa tar jeg på meg brillene. Men det var egentlig ikke poenget, for poenget er jo at jeg egentlig ikke har såå dårlig syn, bare mamma som inbiler seg det. Akkurat som at hun inbiler seg at jeg har mindre føtter enn det jeg har. Men innerst inne gjorde hun det jo bare for og være snill, plus at hun sikkert er bekymret for øynene mine. love u


Dette er da mine gamle briller. Mine nye skal jeg dra og hente på fredag! Men joo! Hun øyenlegen puttet sånne "pupillforstørrende" dråper i øynene mine! Så ble pupillene mine drit store! Seee:


Var kjempe udigg, og alt ble utrolig lyst! Jeg er sikker på at alle dere har gjort det før også, men det betyr ikke at jeg synes mindre synd på meg selv! Og jo, alt var bra med mine øyne, og de holder ikke på å ramle ut... Jeg fant forresten et par Chanel solbriller som jeg vurderer og kjøpe, de koster $300 etterlannet, noe jeg ikke syns er såå ille. Men vi får se om jeg tar meg råd til det..
Til helgen skal ste-bror Stian og jeg finne på noe morsomt, vet ennå ikke hva, men noe skal vi. Tror ihvertfall det inkluderer Cheese Cake Factory, Sacramento og outlet butikker. Glær mæ!

God natt AAALLLE mine fantastiske lesere. Eller vent, det er morgen i Norge. God morgen!

Hjelp: burde jeg kjøpe solbrillene? Jeg kan få dem med styrke. Tror jeg trenger - 1, eller så er det + 1. Men det er ikke godt og vite, siden de bruker et annet målesystem for øyne her også. Suprice!

3 kommentarer:

  1. Heilo.. Annet målesystem? Da jeg var på synssjekk så var det akkurat samme systemet Og jo, du har dårlig syn! Du myser hele tiden! Ja, kjøp solbrillene MED styrke. Klems Camilla

    SvarSlett
  2. jaaa, for hun spurte hva jeg hadde før, også sa jeg + 1 eller -1, og da sa hun at da hadde nok vi et annet system :S

    jeg myser bare fordi jeg syns det er kult

    SvarSlett
  3. Hei du der :) Se jeg skriver på bloggen din igjen :O er jeg ikke flink nå kanskje? Jeg synes at du burde kjøpe de om du synes de er fine :)

    Og du så gal ut med store pupiller :P Nesten som om du var dopa på noe sterkt no.

    Men du vet, jeg liker deg fortsatt med briller også :D

    Kyss Martin <3

    SvarSlett