tirsdag 27. juli 2010

I need help!

Okei. Så har jeg vært på kjøpesenteret igjen. Denne gangen endte jeg opp med tre kjoler! Selvom jeg egentlig bare trenger en! Herre jesus. Greier virkelig ikke kontrollere meg selv. Men hvertfall, jeg trenger DIN hjelp til og stemme ut den kjolen som jeg skal gå tilbake med. Jeg har nemlig bestemt meg for at jeg hvertfall må gå tilbake med en, i og med at det ikke er veldig gunstig for økonomien, og heller ikke med tanke på at jeg snart skal flytte hjem!

Kjole nummer 1:





Kjole nummer 2:



Kjole nummer 3:

(Denne kjolen har en sløyfe foran)





På kjøpesenteret hadde de også en sånn derre fin vekt der man kan sjekke bmi, vekt, høyde og fettprosent! Det måtte jeg selvfølig prøve. Resultatet var ikke så veldig koslig. Fant nemlig ut at jeg har en fettprosent på hele 26%!! Det høres utrolig mye ut spør du meg. Jeg får vel starte en treningsblogg når jeg kommer hjem!:) "Følg meg på min kamp mot USA kiloene" Ser det for meg. Selvom jeg ikke har gått opp alle disse kiloene her da..

Nå skal jeg sove. Hvilken kjole burde jeg gi tilbake?

4 kommentarer:

  1. Kjole nr 3? Synes alle var fine jeg:) klem mamma

    SvarSlett
  2. Lever tilbake nummer 3 eller 1. måtte jeg valgt en å gi tilbake så ville det vært nummer 3. klem camilla

    SvarSlett
  3. nr. 1, men alle var kledelige ;)

    SvarSlett
  4. Jeg har virkelig ikke peiling på det siden jeg synes du er pen i alle :P kanskje nr 3.
    Men det med fettprosenten er ikke unormalt, siden jenter har myye høyere fett prosent enn gutter. Ikke noe å bekymre seg over vennen <3
    Kyss fra Martin.

    Savner deg...

    SvarSlett