onsdag 7. juli 2010

Tittel

Været fortsetter og holde temperaturen på rundt 20-25 grader, så jeg klager ikke. Eneste jeg er litt trist for er at denne California solen NEKTER og gi meg noen brun farge! Er liksom som om jeg ikke blir påvirket av den i det heletatt! Nå har jeg tilogmed begynt og MISTE brunfarge! Syns det er helt fantastisk med tanke på at jeg sitter ute i solen HVER dag! Er det mulig! Men anyways, dere husker jeg fortalte om min fantastiske fiskegrateng? Problemet når man lager grateng til bare en person er at man liksom må spise det 3-4 dager på rad for og spise det opp. Derfor har jeg måttet oppbevart denne fisken i huset i tilsvarende antall dager. Poenget er det at nå stinker hele huset FISK! Noe som gjorde hele min vertsfamilie kjempe happy! Haha. Stakars folk. Jeg vil ikke akkurat påstå at jeg liker lukten noe særlig selv, så gikk rundt med en slik luft spray eller hva det heter på norsk for og bli kvitt lukten.. Men ok, nok fiskeprat


(Fra 4th of july)

Ellers da? Jeg lever livet her i Orinda. Holder meg bestemt til min "diett" og trener som en superhelt. Dette gjelder da siden søndag. Jeg har nemlig blitt påvirket av en viss svenske slik at jeg har begynt og være usunn HELE helgen, istedet for bare på lørdager, som egentlig er min plan. Så denne helgen SKAL jeg holde meg innenfor denne grensen, hvis ikke er det jo ikke noe point i at jeg driver og later som jeg er sunn resten av uken!

I dag tok jeg med meg Frances og Katie til Build-A-Bear, som logisk nok er et sted du kan bygge en bamse! Jeg ga dem nemlig $25 gavekort til dem hver til bursdagsgave! Er vel egengtlig ikke så mye mer og si om det. Legger ut bilder..


Fylle bamsen!


Ferdig med bamsen!


Frances sin tur


Så må man "vaske den", for derretter og velge klær til den. Til slutt skriver man fødselsattest der man legger inn navn på bamsen, fødselsdato, eiers navn osv osv.. Kjempe morsomt for barna...og for meg :D


Helt til slutt; Frances har en løs tann! Hennes første løse tann som snart kommer til og falle ut. Jeg fortalte henne nemlig i dag at hvis hun vrir litt på den, faller den fortere ut. Så da vridde hun som bare det, og vips var den ennå løsere! Skal holde dere oppdatert om disse tennene hennes altså, lover. Vet dere syns det er super interessant og lese om!




Men nå skal jeg sove! Ship o hoi!

1 kommentar:

  1. Du er søt da :) du ser ikke sånn kjempe bleikere ut på bildet at det gjør noe <3 men du er uansett veldig pen da :) mange kyss<3

    SvarSlett