lørdag 24. juli 2010

Slappfisk blogger

Denne uken bare fløy bort den! Har faktisk ikke hatt tid til og blogge. Eller det er ikke helt sant, kunne blogget i går, men da orket jeg ikke. Keane konserten var ganske bra. Tross at jeg ikke hadde noen anelse om hvem de var, kunne jeg faktisk syv av sangene! Ganske fantastisk. Jeg greide selvfølgelig og glemme kameraet hjemme(!), så jeg tok ingen bilder. Men skal stjele noen fra Madde når hun legger ut på sin blogg.
Forøvrig har jeg nå bare fem uker igjen, men føles fortsatt ikke virkelig, ettersom jeg ikke har fått flybilletten hjem ennå!! Skjønner ikke at det er mulig og være så treig. Men jeg skal få den senst 30 dager før, så i løpet av de 4-5 neste dagene får jeg den nok. Og bloggen skal selvfølgelig være en av de første som får høre om det :) Slapp av.

Jeg har jo tidligere prøvd og finne ut hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem, og jeg ender vel opp med og bo hjemme hos pappa i Drøbak. Er jo altfor dyrt for en person alene og leie i Oslo. Tror nok jeg kommer til og spille på Vestby, ettersom de er i 3. div. Plus at jeg skal prøve og få med meg Camilla. Hoho. Så nå gjenstår det bare og finne ut hva jeg skal gjøre med jobb. Vurderer og søke i småbarnsavdeling i barnehage, klesbutikk/skobutikk eller pappas bensinstasjon. Dette er jo tross alt bare for et halvt år, så er jo ikke krise hvis jeg ikke stortrives i jobben. Og i tillegg gjenstår det og bestemme seg for hva slags bil jeg vil kjøpe..


Den gang da <3

I det siste jeg har faktisk begynt og anvende bloglovin! Liker det faktisk gankse godt, men jeg følger bare 5 blogger! Og i tillegg har to av dem bloggpause, så jeg trenger hjelp! Noen som vet om noen morsomme blogger jeg kan følge? Mamma har forresten nettopp opprettet blogg for vår hund Tilda. Dette tror jeg er delvis fordi hennes egen blogg ikke ble så veldig populær, så denne gangen prøver hun på en annens vegne! Lykke til mamma.


Meg og pusi <3

Nå skal jeg sove. I morgen jobber jeg 5-11 på kvelden, akkurat hva jeg elsker og gjøre på lørdagskvelden!

1 kommentar:

  1. Ja, bo i Drøbak! Veldig smart! :)
    Syns du kan spille på DFI istedenfor Vestby!! :/

    Savner deg søta <3

    IS

    SvarSlett