mandag 19. juli 2010

Seks lange uker

..er det igjen til jeg kommer hjem! Jeg gleder meg så sykt, skal lage en liste over alle tingene jeg skal gjøre når jeg kommer hjem. En av tingene er å spise reker i havna, i Drøbak! :) Nam. Har ennå ikke fått flybilletten. Men fikk mail forrige uke der Cultural Care beklaget for at de var så treige. De skyldte på at det var så mange som skulle reise hjem rundt den tiden jeg skal hjem, selvfølgelig..

I helgen var jo Stian her da. Det var jo koselig. På lørdagen tok jeg han med på Yogurt Shack, deretter dro vi til Lafayette Park der vi møtte Madde og Jeanette. Vi leide padlebåt, det var veldig koselig, og varmt...



(tok egentlig egne bilder, men kameraet mitt ligger i bilen, og jeg sitter her i pysj, så derfor stjal jeg bare bildene til Madde :) Men det går bra)

På kvelden spiste vi på Cheese Cake factory, før vi dro til en liten gathering hos en annen svensk madde. Vi skulle egentlig til Lafayette og rafte, men endte opp på gatheringen istedet. Noe som gjør Stian til den eneste som har møtt vennene mine her.. Men jeg hadde vondt i magen hele kvelden, så angrer på at vi ikke dro til Sacramento istedet.. I går dro vi til et Store Outlet, men det stengte klokken seks! Så vi fikk nesten ikke gått i noen butikker, så det var litt dumt..

I morgen skal Madde og jeg på Keane konsert i Oakland. Ikke det at jeg vet hvem det er men. Vi fikk nemlig billettene til Maddes vertsfamilie, siden de hadde ikke anledning til og dra. Så da ble det VIP billetter på oss. Uff og huff..

Nå skal jeg sove. Ses om seks uker, Norge!

1 kommentar: