lørdag 17. juli 2010

Hund på tilbud

I dag var siste dagen med sommer camp for jentene, og det var jo litt trist.. Etter jeg hadde kjørt dem til campen, dro jeg med Kimya til Costco for og kjøpe viktige ting som jeg skal sende med Stian hjem. Men da jeg kom til et veikryss ble jeg veeeldig i tvil hva jeg skulle gjøre(!!):


Altså, først sier dem: "no stopping any time", for så og sette opp et "stopp"-skilt tre meter etter? Det maker jo ikke sense i det hele tatt?! Noen ganger lurer jeg virkelig på om amerikanerne tenker før de handler.. Og angående handle. Dette er hva jeg handlet på Costco:


-8 tannbørster
-16 barberblader
-penner, blyanter og viskelær til skolestart! Bjørknes here I come!
-ooog en hund i veske (som tisset på fanget mitt på veien hjem! Dritt hund, skikkelig unødvendig!)

Etter Costco var jeg på mitt nye fag Jewlery Beading, der man da skal lage kjeder. Var kjempe koselig og omgjenges med masse andre "gjevnaldrene" på ca 50+.. Men sååå, var tiden inne for og plukke opp lillebror! Men selvfølgelig var det megakø da jeg skulle over en bro, og køen varte så langt jeg kunne se, og da begynte jeg nesten og gråte.



Men etter ca 45 min i kø + litt til kjøring, hadde gps'en min ledet meg hit:



Da tenkte jeg bare: "øøøh, dette kan vel ikke være riktig." Men etter ca en halvtimes åkerkjøring og grimaselaging..




...kom jeg endelig frem til et rødt lys! Jippiii...



.. og da var det bare 15 min igjen til jeg var fremme! Men da jeg endelig kom frem til Stians vertsfamilie, var ikke Stian hjemme! Så da tenkte jeg bare, javel, da driter jeg i det da. Så dro jeg hjem igjen. Pytt pytt. Ser han jo om en mnd uansett.. neida, selvfølgelig gjorde jeg ikke det, jeg satt meg ned og snakket med hans vertsmor. Hun var veldig koselig faktisk. Gymlærer og greier.

Da Stian endelig kom hjem dro vi og spiste middag, derretter dro vi og hentet mine nye BRILLER!! :D



Var de ikke fiiine? Jeg og stian har hatt skikkelig jentekveld med is og film. Just as I like it.. Og jeg tror han likte halvparten av det, dvs den delen med is.. I morgen skal jeg ta han med på alle mine usunne aktiviteter, det er jo løøørdag, og det vil si godteridag! Adios

1 kommentar:

  1. Fiiine briller! Håper dere får det fint! Klem mamma

    SvarSlett