torsdag 15. juli 2010

Hurra for Monneee

Siste dagen med langfri benyttet jeg til å slappe av. Sov litt på dagen. Dro til posten og postet gave til min kjære Monne som har bursdag i dag (torsdag)!! Det er fortsatt torsdag her, så derfor kan jeg fortsatt ønske deg en god bursdag! Hipp hipp heisann hurraaa! For 70 år er min kjære farmor!!



Borsett fra det har det vært sinnsykt varmt i dag. Og når det blir sinnsykt varmt ute, blir det ennå mer sinnsykt varmt inne på rommet mitt. Jeg blir liksom helt i sjokk hver gang jeg kommer inn på rommet...



Hmm. Jo, også så jeg et ekorn, og et rådyr på morningen, også så jeg kalkuner, ooogså så jeg et rådyr på kvelden. Man skulle nesten tro at jeg bodde i en dyrepark!



På kvelden var jeg og spiste kinamat med Madde, også dro vi til Berkley der vi møtte noen andre svensker, og drakk te på "I House"..



Monne, hva har du gjort på bursdagen din?

1 kommentar:

  1. Takk Susanne for at du husket bursdagen min. Har ikke vært på bloggen din på en uke fordi jeg har hatt besøk hele tiden. Nå har siste gjest, Elin, reist. På dagen min hadde jeg besøk av Hega, Andreas, Irene, Margaret. Frode og Elin. Det ble bare kaffe og kake-serverering. Skal jo feires på hytta i Støten til helga. Er ikke sikker på hvem som kommer, men det blir visst rundt 25- 30 stykker. Det er Hilde og Hege som står for arrangementet. Så det blir spennende. Pakke fra deg skjønner jeg er under veis, så da har jeg noe å glede meg til. I morgen kommer Marit fra Spania, så nå skal jeg vaske etter gjester som har dratt for å være klar til nye gjester. Ha det godt. Kjempe-klem fra Monne.

    SvarSlett