torsdag 8. juli 2010

OOOOOOOG....

...DER var vi ute og kjørte igjen! Kimya og jeg hadde nemlig lovt og ta med oss ungene på yogurt shack for to uker siden, men vi har bare måtte utsatt det, og utsatt det! Men i dag greide vi endelig og komme oss dit! Jeg lot Kimya ta is for meg slik at jeg bare skulle ta bittelitt. Og istedet for karamel og Cookie dough som topping, brukte jeg jordbær, blåbær og bringebær! Så det var ikke så alt for usunt. MEN, da jeg kom hjem hadde Whitney og co spart en kake til meg. Jeg tenkte jo som så at jeg kunne spare den til lørdag, som er min godteridag. Men Ted frarådet meg dette, siden den var fylt med vaniljekrem, og derfor ikke ville smake noe godt på lørdag! Så da blåste jeg likesågodt i og være mer sunn for dagen, og spiste 1 cookie og 6 ritz kjeks, plus kaken da! Jeg vet, jeg har syndet. Men men, i morgen er det ny dag med nye muligheter. Sant det Monne?

Dere vet, jeg sa jo at jeg skulle legge ut bilder fra 4th of july når Madde hadde lagt ut sitt innlegg? Dere trodde sikkert bare at jeg løy, slik som jeg vanligvis gjør, i og med at jeg ikke har lagt ut bildene ennå? Men neida, hun har bare hatt internett problemer, og derfor ikke fått lagt det ut føøør i dag! Så nå kommer det bilder til alles glede.

"Borgertoget" i Orinda besto bla. aaav:

OCC (Country Cluben som både min og Madde sin vertsfamilie er medlem i, Sharks er deres svømmelag..)


Skolebussen gikk i toget


Politiet passet på toget


Amerikansk fotball lag var i toget. (skulle trodd at de var spreke nok til og gå? :S Neeida, de satt på en lastebil, men cheerleaderne måtte løpe foran.. Stakar)


En overpyntet bil gikk i toget..


Indiana Jones gikk i toget.. Og masse mer, bla en brannbil. Men orket ikke kopiere alle bildene..


Dette er maddes versjon av dette bilde.. Har jo lagt ut min versjon føør.


Meg og Madde i parken..


På kvelden var jeg og madde i Sf med noen gutter som hun hadde fått tak i. Haha. Orker ikke skrive hele historien, hvis du er veeeldig interessert kan du lese historien på svensk på Madde sin blogg.


Og hvis du tror jeg har på et skjørt tror du feil, det var nemlig så sinnsykt kaldt i SF, så derfor pakket jeg meg inn i et pledd som jeg tilfeldigvis hadde i vesken! :)

SF..



Amerikanerne er litt treige. Mens resten av verden sender opp fyrverkeri på nyttårsaften, sender de det opp på 4 juli! Hello liksom..

Men nok om 4th of july. I morgen skal Madde og meg starte på et fag der man skal lage smykker. ENESTE grunnen til at jeg valgte dette faget var fordi at det er 21 timer til sammen, og jeg trenger timer. For Cultural Care gidder jo ikke betale min billett hjem hvis jeg ikke fullfører alle mine 72 timer. Så da får jeg vel bare gå på skole da!

Wish me luck!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar