søndag 11. juli 2010

Heellloooo??

Er det noen deeer? Har absolutt alle sluttet og lese min blogg? To innlegg uten en kommentar. Dette har jo blitt rene monologen. Haha. Kanskje jeg skal begynne og skrive dagbok istedet? Neida, nå skal jeg slutte og klage, jeg har nemlig hatt en veldig fin dag i dag. Våknet opp i morges og var super glad. Dette var nemlig for inget annet enn en drøm! Jeg har nemlig alltid ønsket meg og få tvillinger, og jeg drømte nemlig akkurat det! At jeg fikk tvillinger. Vet at dette er ganske absurd, men var kjempe rart. Det var liksom så ekte, og da jeg våknet og fant ut at jeg ikke hadde fått tvillinger likevel, ble jeg litt trist. Meeen, så kom jeg på at jeg er bare 19 år og uten utdannelse, så da er det vel likegreit at jeg ikke har barn. Etter dette hoppet jeg ut av sengen, spiste en sunn frokost, for så å sykle 1,5 mil. Derretter dro jeg til Walnut Creek hvor jeg var på en Good Bye BBQ for svenske Camilla.












Til venstre er svenske Camilla som drar hjem i morgen, tirsdag. :(


Denne kaken så så sinnsykt god ut, men jeg spiste ingenting! Be strong

Og joo, grunnen til at jeg er så glad nå er fordi jeg nettopp fikk timeplanen min for den neste uken! And guess what! Jeg jobber 11 timer og 15 minutter fordelt på 4 dager denne uken! How great isn't that? I morgen jobber jeg 45 min på morningen, og 1 time på ettermiddagen! Så det vil si at jeg har plenty of time til og skype med alle der hjemme!! Jeeej. So be tuned on skype. I'll be there!

Nå skal jeg gå glad til sengs. God natt

4 kommentarer:

  1. Jeg leser enda vet du;) Jeej, på tide å skype litt ja! Klem Camilla

    SvarSlett
  2. mamma leser, men har vært borte, så kommentarer via mobilen er litt tuklete...:) du MÅ skrive, jeg må vite ALT:) Kos deg så mye du klarer før du kommer hjem, klem mamma

    SvarSlett
  3. vi følger med alt. koselig å lese bloggen din, men er som du sier, treg til å skrive komentarer. du sliter deg ihvertfall ikke ut. godt at du sparer deg til biltur og shang hai. gleder oss. klem bestisene

    SvarSlett
  4. Jeg leser også, hver dag. Har hatt besøk i over en uke. Det er den dårlige unnskyldningen ieg har. i morgen drar Frode, Irene, Margaret og jeg på Harry-tur, Skal spise middag hos Elin i Strømstad før vi tar ferga til Sandefjord. Fortsett med bloggen, jeg blir bekymret hvis du ikke skriver på noen dager. Ha der godt. Klem fra Monne

    SvarSlett