tirsdag 13. juli 2010

Skype fenomenet

Aaah. Jeg elsker tilværelsen som au pair akkurat nå. Veldig behagelig og nesten ikke jobbe i det hele tatt! Det er ikke det at jeg ikke liker barna eller jobben, bare deilig og ha litt "ferie".. Dagen i går brukte jeg til lite. Da barna hadde dratt tok jeg meg en lur, for derretter våkne av at mamma ringer på skype. Skypet med både mamma og Camilla, så det var jo koselig. Blir ikke så mye skyping for tiden, siden jeg jobber jo på dagen, og i helgen er jo alle så busy at de ikke kan snakke med meg... eller så er jeg opptatt.. Anyways, etter det dro jeg til DVC (som er skolen jeg gikk på før) for å få karakterene mine. De sender nemlig ikke ut karakterene hvis du ikke drar dit og skriver under på en sånn lapp. Kjempe dust spør du meg. Jeg trenger nemlig skriftlig bevis på fagene jeg tar, for og sende dem in til Cultural Care. Hvis ikke gidder de ikke betale mitt fly hjem! How ruude!

Gikk gjennom bildene mine på pcen nå. Fant noen vakre bilder som har blitt tatt under samtaler på skype. Enjoy


Frances og meg


Trøtte Martin


Mamma og pusen


Meg som skalla :D


Og 2x Camilla i går. Hun har nemlig sånn morsomt program så hun kan endre på camet mens hun skyper. Det vil jeg og ha!

Nå har jeg nettopp vært og trent. Ble ikke så hard økt, for halve kroppen min verker etter turningen i går.. Herre gud, jeg er inne og sjekker på Cultural Cares hjemmesider hele tiden for og se om jeg har fått billetten min hjem ennå, men det står bare: "We are currently working on booking your flight home. Your flight will be booked no later than 30 days from your requested dates of departure." Men alle andre jeg vet om fikk billetten ca 6 uker før. Og akkurat nå er det 6 og en halv uke til jeg skal hjem! Gleder meg sånn til og se hvilken dag jeg skal hjem på! Da kan jeg liksom begynne nedtellingen på riktig!

Var ikke bildene fine?

1 kommentar:

  1. Hehehe, jo vakre bilder. Takk for at du delte de;) Klem Camilla

    SvarSlett