lørdag 24. juli 2010

I'm so excited!

Okei. Så jeg sa jo at jeg skulle jobbe i kveld. Det gjør jeg også. Har sett på en film om en havfrue. Splash heter den. Kjempe fantastisk. La jentene til sengs. Etter 5 min har Frances stått opp igjen. "Hm. Er hun tørst nå?!" tenkte jeg. Og hun bare "Susanne,(eller Susanna som de kaller meg), I heard something like click in my tooth." Og jeg bare. Aha. Kom hit da! Også blødde hun masse fra tannen. Og siden det ikke er såå lenge siden jeg mistet tennene mine(haha), så skjønnte jeg jo at den nå var klar. Så da bare vridde jeg den en gang rundt, og vips hadde jeg en tann i hånden! Herre guuud. Jeg er kjempe glad nå. Vet ikke hvorfor. Kanskje fordi jeg var så redd for at jeg ikke fikk se når hun mistet sin første tann! Den har jo vært løs kjempe lenge! Måtte selvfølgelig ta bilde av henne rett etter hun mistet sin første tann:





Og joo. Jeg har nettopp insett en ting! Nå skal jeg jobbe i to uker, så skal jeg en uke til Mexico, så skal jeg jobbe i to uker igjen, og så skal jeg hjem!! Det er helt unbelievable!

Jeg ventet forresten med og publisere dette innlegge til foreldrene hadde sett bildene. Tenkte kanskje de ville se det før jeg viste hele Norge det! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar