søndag 25. juli 2010

Kino med svensken

Åååh! I dag har jeg lekt med Madde. Vi lagde middag sammen, (rettelse; jeg lagde middag og Madde var der, haha, men hun tok med brød da), og etter det var vi på kino. Vi så Knight and day, og jeg ANBEFALER den til alle. Det er den perfekte date movie, fordi den har på en måte alt. Den har action, komedie og romantikk i en og samme film. Jeg pleier vanligvis ikke og le av filmer, men denne fikk meg faktisk til og le. Sooo, go and watch it if u can! Tommel opp



Jeg har forresten lagd en liste over filmer jeg skal kjøpe, ettersom jeg har sett dem og vil se dem igjen og igjen. Siden jeg er så snill, så vil jeg dele den med dere:
- It's complicated (utrolig søt film. Umulig og ikke like den! Lover)
- the bounty hunter (I love it. Den er morsom + at den har litt action)
- the losers (humor + action= bra kombinasjon)
- she's out of my league (veldig genial film. Definitivt a feel-good-movie)
- Sex and the city 1+2 (gotta love em)
- grown ups (hysterisk morsom, selv for meg)
- Knight and day (of course)

Nå er jeg så sliten av og dele filmer, så nå skal jeg sove. Guten nacht

1 kommentar:

  1. Pakken fra deg lå i postkassen da jeg kom fra Støten. Tusen takk. Det var en en kjempefin gave. I sær fordi jeg ikke hadde med meg kamera til USA.
    Jeg har hatt en topp feiring på Støten. Vi var 30 stykker (mat til 60).De fire barne-barna min i Norge hadde diktet sang til meg som de fremførte.Også var det taler, og bare god-ord. Gleder meg til du kommer hjem. Da skal vi på show.Nå har jeg besøk denne uken. Marit fra Spania og 3 fra Tromsø.
    Ha det godt. Kjempeklem fra Monne.

    SvarSlett