lørdag 10. juli 2010

Den neste Twilight vampyren!

På torsdag var jeg igjen etter jobb og så på jentenes svømmestevne. Eller hva det heter på norsk...


Frances svømmer



Frances tuller


Katie svømmer..

---

I går satt jeg hjemme og var emo hele kvelden og furta fordi alle vennene mine har dratt hjem, eller er på ferie, eller jobber.. Men ca klokken 8 var jeg lei av det, og dro til Claudia og så på en film. Jeg skulle liksom være sunn, så da jeg dro på butikken å kjøpe rosiner, organisk popcorn (mye sunnere) og kirkebær. Meeen, da jeg kom til Claudia hadde hun IIIS! Og alle som kjenner meg vet jo at jeg elsker is over alt på jord, så da glemte jeg helt plutselig at jeg skulle være sunn, og kastet meg innpå.. Too bad.
---

I dag var Stefanie og jeg på flea market (uttales "fli marked"). Jeg vet ikke helt hva et flea market er, for meg så så det ut som et helt vanlig marked. Hvertfall, min hensikt med og dra dit var for og finne super billige og ikke minst store bager. Det fant jeg, for jeg fant nemlig denne:


Kostet hele $14, som vil si ca 98 norske kroner! For et kupp! Den er kjempe stor. Skal fylle den opp med masse ting og sende den hjem med Stian, min ste-bror, som jeg skal møte neste helg. Har begynt og pakke i dag, men er så vanskelig og finne ting som jeg ikke vil bruke den siste en og en halve mnd! Skal dra tilbake til flea markedet senere, siden jeg kjøpte bare en bag, og trenger en til, til når jeg skal hjem..

Random bilde..

Når jeg tenker meg om, kan jeg faktisk være med i den neste Twilight filmen, for på vinteren er jeg faktisk like hvit som en vampyr. Bildet over er et ganske bra bevis for det..

I morgen er det min vertspappa sin bursdag, og jeg har selfølgelig IKKE kjøpte noe gave. For jeg aner nemlig ikke hva jeg skal kjøpe.. Noen tips? Lagde en superflott plakat til han med barna i dag, for jeg jobbet jo. Den blir han nok superglad for. Helt klart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar