søndag 24. januar 2010

Bamseeeee

På fredag var jeg hos en svensk au pair, Sandra, og så på film. De har visst bare en egen kinosal i huset sitt de da. Det er jo helt normalt. (note to myself: hvis jeg blir rik skal jeg ha kinosal i huset.) Hennes (vertsfamilies) hus er helt sinnsykt stort, og hun bor i poolhouset (eller basenghuset om du vil.) Men nok om hennes hus, jeg prøver frebrilsk å være sund, noe som mislykkes katastrofalt mye, ettersom jeg fikk tilsendt 4 sjokoladeplater fra Silje, oog når jeg i tillegg er hekta på Hagen dass (eller hvordan det skrives) karamell is. Den er så god (!) også er den så billig her i forhold til Norge.

Jeg skal jo egentlig trene også, men har ikke noe særlig lyst. Siden min Mini Van bruker jo en milliard liter på mila, og det gjør at jeg ikke har noe særlig lyst å kjøre helt til Moraga for å trene, i og med at det koster meg en halv formue i bensin. Det kan hende at jeg overdriver litt, men det er faktisk ikke langt ifra! Jeg skal aldri kjøpe meg en Mini Van, er sikker på at det jeg bruker i bensin på den vanen i løpet av året, kunne jeg ha kjøpt meg en hel annen bil for! Helt serriøst!


I går fikk jeg en pakke i posten av MARTIN =D Han har sendt meg en bamse, noe som gjorde meg veldig lykkelig i hjertet mitt, for nå slipper jeg nemlig og sove alene! Jeg hadde jo selvfølgelig ikke plass i noen av de to gigakoffertene mine da jeg dro hit, til en eneste liten kosebamse, siden de var stappfulle av klær (som jeg nå er veldig lei av.) Derfor ble jeg så superglad da jeg fikk en i posten i går! Sengen min har vært så tom med bare meg i =( Så, min konklusjon etter en natt med bamsen; jeg sov såå mye bedre! Tusen takk Martinen min <3


Biscuit (min vertshund) har plutselig funnet ut at han skal begynne og vekke meg på morningene! Så både i går og i dag har jeg våknet i syvtiden av at han poker meg i ansiktet med snuta si og smiler fra øre til øre (hvis hunder kan det da.) Halen går hvertfall i hundre, og han er kjempe lykkelig for at jeg er våken og kan tilbringe litt tid med han. Men som den kaldhjertede normannen jeg er, snur jeg meg bare rundt å fortsetter og sove, mens Biscuit står der å piper. Fin historie!

Fortell meg hva som skjer i Norge?! Jeg undrer..

-Susanne

1 kommentar:

  1. Hva skjer i Norge? i Husvikveien er det mrg. stund m blogg,loffskive,kaffe og ?

    SvarSlett