tirsdag 5. januar 2010

Kom sommer og sol!

Det var en gang da jeg var brun. Jeg vil at sommer skal komme! Er lei av at det skal være kaldt! Ikke det at det er kaldt i forhold til Norge, men altså 12 grader er jo ikke akkurat noen deilig temperatur!



Trodde aldri jeg skulle si dette: men gleder meg veldig til skolen starter! Siden da har jeg noe annet å gjøre enn å trene og shoppe på dagtid!

På veien hjem fra Tahoe drev vi å snakket om antennen på bilen. Husker ikke hvorfor. Katie sier "denne bilen har ikke antenne" så sier fem år gammel Frances "pappa har antenne"! Grove fem åring!
Ved middagsbordet i dag snakket de om at vi kanskje skal flytte til et annet sted i Orinda. Skjønnte ikke helt hvorfor, men tviler på at det kommer til å skje! Men hadde vært gøy med litt forandring :D Tror ikke jeg skal forvente noe nytt sted uansett, og hvis de bytter hus er det ikke sikkert jeg får så stor og fin del av huset for meg selv! Og hvis de kommer til å flytte kommer det sikkert ikke til å skje med det første. Vi får se.

2 kommentarer:

  1. Må si jeg gleder meg til 12 grader pluss i Bay Area, her er det minus 27(!) nå!

    SvarSlett
  2. whaat? hvor er du? i Norge? :P

    SvarSlett