tirsdag 5. januar 2010

Dumme cookies!


Siden sist jeg skrev har jeg:
- spist kinamat
- sett på to filmer
- trent to ganger
- blitt avhengig av cookies fra Safeway (igjen! hvorfor lager de så sinnsykt stor boks? jeg blir feit)
- hatt bilen på verksted
- shoppet på Target mens jeg venta på bilen (sjokk)
- ommøblert rommet
- funnet ut at det er billigere å leie bøker på biblioteket enn å kjøpe dem
- og jeg har kjøpt en bok om mat man burde, og ikke burde kjøpe i matbutikken her (nå må jeg bytte ut frokostblandingen min :( )


Kinesiske cookie lappen :O

Nå er det bare 29 dager igjen til min kjære pappa kommer :D Så nå tenkte jeg å se om jeg kunne finne et billig bilutleie et sted :) Blogges senere (ps: aldri spis cookies fra Safeway!
Pss: har oppkjøring om to dager!)

1 kommentar:

  1. Ja vi har begynt å glede oss.varmen bir godt.Klem

    SvarSlett