søndag 10. januar 2010

Kjempe teit!

Ja, du hørte meg! Vet det er kjempe teit at jeg skriver to innlegg mens dere ligger og snorker og sover der hjemme i Norge, meeen det er ikke min feil at det er tidsforskjell tenk! Så derfor må jeg skrive når jeg har lyst! Dvs når jeg er våken!

Jeg har nemlig funnet en blogg som JEG syns er morsom. Jeg lo liksom! Vet at dette er veldig vanskelig og tro for dere som kjenner meg, siden dere syns jeg ikke har noe humor i det hele tatt, og jeg ler hvertfall IKKE av noe jeg leser.. Nei, det er ikke Ida Wulf, fordi det hun skriver er ikke morsomt i det hele tatt, og jeg finner det meste ganske uinteressant. Meen, har ikke tenkt til å skrive linken til bloggen, fordi dere kommer bare til å himle med øynene og syntes hele bloggen er kjempeteit. Men hei! Jeg må jo få lov til å ha noen hemmeligheter.

Nå skal jeg se "Bruno", Martin sa den var kjempedårlig, men det gjør ikke noe fordi den kostet bare $1 å leie på Safeway. Så da går det bra. Jeg introduserte Frances, min femåring, for paint i dag, så legger ut et lite kunstverk hun lagde til slutt..

Jeg lagde faktisk krussedullen, så ikke gi all kreditten til henne!

Chau!

2 kommentarer:

  1. Gud så teit:) Bare bra at du skriver mye for oss hjemme, no prob! Lurer veldig på hvilken blogg du har funnet:) klemzz mamma

    SvarSlett
  2. Veit, det er kjempeteit at alle andre sover mens jeg er våken. Det vanskeligste med å holde kontakten med de der hjemme er jo den stoore tidsforskjellen :/

    SvarSlett