fredag 8. januar 2010

Er det mulig å være så søte?

Søte søte små barn! Har nettopp puttet barna til sengs, og de er fortsatt like søte på kveldene. Tror det har noe med å gjøre at jeg ikke trenger å få dem til å gjøre lekser og andre kjedelige ting på kvelden. Tror jeg skal få barn og legge dem hele tiden, siden barn er så søte når de skal sove <3 Hvertfall Katie og Frances. Kanksje jeg skal adoptere dem? Neida.

Fant knekkebrød i butikken i sta, hvis du lurte. Jeg spiste knekkebrød med leverpostei, en med makrell i tomat og en med kaviar. Naaam. Trenger ikke være i Norge jeg vet du, har jo norsk mat her :D

Bildet er fra julen i Tahoe

2 kommentarer:

  1. Heldige jenta mi! Knekkebrød med makrell i tomat:) jentene virker veldig søte da, gleder meg til å treffe de! klemzz mamma

    SvarSlett
  2. Ja de er gode de barna der :) Hilse dem fra meg.
    Klem Martin

    SvarSlett