mandag 11. januar 2010

Savneliste

I går kveld da jeg lå og vridde meg i sengen og ikke fikk sove fordi jeg sov til klokken alt for mye på både fredag, lørdag og søndag, skrev jeg en liste over ting jeg savner! Og jeg fant ut at det var ganske masse.. Jeg tenkte jeg kunne dele listen med dere, siden dere er så søte og leser bloggen min, ikke det at det er så veldig interessant for dere å vite kanskje. Meen, du trenger ikke lese den! :) So here we go! ((Listen er ikke rangert etter hvor mye jeg savner det altså! Så vet du det :) ))

- Tilda!!
- norsk tv
- norske stikkontakter (dissa her er jo helt ubrukelige!)
- båt
- å drikke lovelig!




- Siljen og Karolinen miin <3




- og Aninen <3 (hun måtte få eget bilde siden hun var ikke med til spanien i sommer =) )

- Martiiiin <3 (han til høyre)
- sommer i Drøbak <3

- russetiden! (vet det er snart et år siden og at jeg kanskje burde komme over det snart! Men det var ganske gøy og være slemme mot drittunger og søsken jeg ikke kjente)



- systra miiii <3>

- håndball!! (kan ikke amerikanerne bare innse at det er kjempe gøy å spille håndball! )


- videregående (ikke fagene så masse)



- Mamman miiin!


- pappan miiin (lasta opp et bilde av han og meg, + et av Tilda og meg, men så greide jeg å slette dem, så da døde jeg inni meg og orket ikke gjøre det på nytt. Men hvis du veeldig gjerne vil se et bilde av pappa kan du bare bla deg til september i bloggen, siden der er det et bilde av han =) )
- resten av familien min (ekstremt masse på julaften hvertfall!)
- jobben min (alle var så søte der)
- bilen min (den brukte sååå mye mindre bensin enn den jeg har her, også var den så liten og søt!)
- norske matbutikker (serriøst, når jeg kommer hjem skal jeg vandre rundt i matbutikker i flere timer!)
- klærne mine hjemme i Norge
- senga mii (snufs, her har jeg bare en liten enkeltseng :( )
- dyna mi (tror den jeg har her er fylt med fjær eller noe, siden jeg våkner plutselig av at jeg fryser et eller annet sted på kroppen siden det ikke er noe innhold i den ene enden )
- huset mitt i Norge
- hytta + Trysil + ESPA BOLLER!
- norsk tid! ( Hater tidsforskjeller, syntes egentlig at alle burde være våken på samme tid, men hadde vært litt dumt om halve verden var våken når det var mørkt i deres land, meeen whatever! GO NORSK TID)
- norske priser på å ringe til Norge (hvor smart hadde det ikke vært om jeg kunne ringe til Norge for samme pris som jeg gjør i Norge?! Det burde jeg ta opp med NetCom! Stakars min mobilbetalende-mamma!)
- norsk brød (de kan jo ikke lage brød her! Men takket være søta bror har jeg ihvertfall knekkebrød her!)
- og sist men ikke minst kom norsk tøymykner (likte mye bedre lukten jeg hadde på klærne hjemme)


Nok av min syting. Håper du fikk utrolig mye nytte av denne listen! Du kan f.eks. printe den ut og henge den over sengen hvis du vil! Btw: jeg har det fint her også assa! Haha. Bye Bye

3 kommentarer:

  1. Hihi, endelig innrømmet du at du savner meg:D Savner deg og, klem camilla

    SvarSlett
  2. Jippi, du savner mamma!!!! Jeg savner deg masse! klemzz mamma

    SvarSlett
  3. Haha tror ikke at det var nødvendig å presisere at jer var til høyre:-P hehe du er søt du<3 kyss fra Martin. Ja du hørte meg ;-)

    SvarSlett