torsdag 21. januar 2010

Hurra for Biscuit!

I dag er det bursdagen til Biscuit! :D Altså min vertshund. Det fikk jeg vite da jeg sto og kledde på meg i dag morges og vertsbarna kom løpene inn! Kjempe koselig =)

Jeg har også funnet noen kjente personer i en avis her :S hmm. noen som kjenner de igjen? lurer på hvorfor dere er i avisen her!





OOOG! Vet du hva? Vet du hva? Jeg skal starte å turne igjen! Trodde min turnkarriere var over for godt! Meen, jeg fant ut at de har masse klubber som har Adult Gymnastics! Så nå har jeg meldt meg på en i SF som er fra 7-9 hver tirsdag :) Jeg er visst den yngste i klassen (og jeg som trodde jeg var alt for gammel!) Det er tumbling, noe jeg er veeldig dårlig på.. Vurderer å melde meg på trampoline og, siden det er det jeg egentlig gjorde i mine yngre dager. Hmmm. vanskelig. Noen som vil donnere penger til en god sak?

Finnes det turningsklasser for voksne i Norge og? :S

3 kommentarer:

  1. ja dette med avisen lurer jeg også på. har du

    hatt det morsomt nå?forøvrig: du er kjempeflink til å skrive, forsett med det. klem bestisene

    SvarSlett
  2. Så spennende med turn igjen. Finnes noen turn partier for voksne i Norge, og flere av damene og mennene er skikkelig spreke!! Hovedaktivitet er basis turn og akrobatikk, og akrobatikk kan jeg gjerne vise deg (om du tørr!!).
    Du skriver forresten veldig godt og levende.
    Gleder meg til å oppleve det - og faktisk er det ganske kort tid til vi reiser.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  3. Hipp hipp for biscuit! Håper du koser deg masse:-D savner deg, klem Martin<3

    SvarSlett