fredag 22. januar 2010

Snille naboer?

Hver gang jeg kjører gjennom nabolaget som jeg bor i, er det alltid en eller annen som vinker til meg. Jeg har ikke en anerlse hvem de er, men siden jeg er så høflig så bare vinker jeg å smiler tilbake. Jaja, nok om det...

Nå har jeg nettopp vært og tatt manikyr! Naam, det var deilig, bortsett fra at jeg blir alltid så utrolig kilen når de skal file under føttene mine! Veldig uddigg! Jeg har også lært meg noen nye ting som jeg må huske til nestegang:
- ta ut penger FØR du drar dit
- gi tips (dama gå meg et veldig sinna ansikt. Jeg visste da ikke at man skal gi tips på manikyr!)
- husk slippers! (jeg tenkte jo ikke så veldig langt, så hadde jo selvfølgelig på meg mine lilla levis sko, noe som endte med at jeg måtte gå i gule papp slipperser! Kjempe lekre!)




1 kommentar: