fredag 15. januar 2010

Gamlingenes gymsal?

Ja, har jeg fullført min første time med Move it and Loose it. Var egentlig ikke så veldig mye Move it, fordi tempoet var saktere enn en snegles. Det skyldes kanskje for jeg har endt opp i en klasse med BARE gamle mennesker! Jeg tuller ikke, er sikker på at gjennomsnittsalderen i den klassen er på 60! Og hadde det ikke vært for meg hadde den sikkert vært ennå høyere! Det positive med denne klassen er at jeg kan gjøre minimalt lite og fortsatt få timene mine! Faget kostet tross alt bare $29! Så jeg ble ikke akkurat ruinert. Lurer på om hun merker om jeg legger meg ned og sover? Meeen, hovedgrunnen til at jeg valgte akkurat det faget er at jeg egentlig ikke jobber på fredager, så istedet for å sove bort hele fridagen har jeg nå er grunn til at jeg MÅ stå opp! Veldig smart er jeg!




I går booket Petra og jeg tur til Santa Barbara. Jeg vet fortsatt ikke helt hvor det var, siden jeg nekter å se på noen som helst kart. Tenk så morsomt å bare dra til et sted du ikke vet hvor er! Kjempe morsomt! Syns du ikke? Så ikke prøv å fortell meg hvor det er, fordi da ødelegger du hele gleden min! (jeg vet at det er i CA altsåå).
I morgen klokken 10 something something går flyet, og vi har ingen anelse om hva man kan gjøre der, meeen, jeg tror jeg leste et sted at de har et outlet der, så kan fort skje at vi tar oss en tur dit!

Hvordan går det i Norge?
God helg!

3 kommentarer:

  1. HEEEI!!
    Santa Barbara er en kjempefin, koselig liten by! Et av de fineste stedene vi besøkte nedover kysten, synes jeg. Outletet(hvis det er det vi var på) ligger ikke I selve byen, men litt på utkanten ved motorveien. Altså ca en halv time før. De har en syyykt stor ralph lauren butikk der som er veldig billig, men ellers så var det ikke sååå mye. solbriller, levis, sko osv.

    Men gjett hvem som heeeeelt bombesikkert skal være med å besøke deg i påsken? Jeg kan gi deg et hint; MEG!! og jeg gleder meg sånn til å se deg. Men mamma sa du ville til texas, hvorfor akkurat der? Svar meg på facebook på alle spm. Klem Camilla

    SvarSlett
  2. god tur vennen! du får det kjempefint! klemzz mamma

    SvarSlett
  3. Så deilig at du savner meg. Dersom Jeg tar med flaggstang,seng,dyne,båt og meg selv hjelper det kanskje? Nå er det under tre uker igjen så er vi der. klem

    SvarSlett