søndag 17. januar 2010

SanTa BarbaRa

Da har vi tilbrakt hele to dager i den lille byen Santa Barbara. Jeg greide selvfølgelig å se på et kart slik at jeg oppdaget hvor det ligger, veldig trist. Reisen hit var en opplevelse for seg selv. Flyet var det minste flyet jeg noen gang hadde sett, med hele 11 rader med seter! Hele tre seter i bredden, og det var det! Flyet kunnet ta hele 34 passasjerer! Det hadde en flyvertinne og to sjåfører, som jeg liker å kalle dem siden dem flydde så lite fly. Det var så lavt under taket at hvis jeg sto oppreist stanget jeg i taket. Hurraa!


Litt lavt under taket kanskje?

I går var vi og shoppet. Vi var i en butikk som hadde trusselmeldinger overalt! Sto et helt brev under dukkehus-lekene om at man ikke skulle flytte på leke-møblene. Ville egentlig ta bilde av lappene, men er sikker på at de ville saksøkt meg hvis jeg tok opp kameraet. I dag var vi nede på stranden og leide en tomannssykkel, Petra tråkket og jeg tok bilder =) Great deal! I morgen skal vi dra og få massasje, det blir deilig! I dag regnet forresten, men flaks for meg, jeg hadde med paraply!


Er det fortsatt like masse snø i Norge?

2 kommentarer:

  1. Ja sånn er det med privat jet,stakkars deg. ser ut som du hade en fin tur. Jeg har vært en tur på hytta med Hilde. Hjemme er halve huet vasket etter brannen, hm lukter brann her. Vel alt bra med meg og opppussingen av kjelleren går sikkert greit. Klems

    SvarSlett
  2. Høres artig ut! Nyt det mens du kan! klemzz mamma

    SvarSlett