torsdag 14. januar 2010

Jeg vil sove!

Soveproblemet mitt har fortsatt hele denne uken, og jeg blir gal! Det som skjer er at jeg går og legger meg klokken 11 for å være tidlig i sengs, men jeg får jo aldri sove! Jeg ligger bare å vrir meg og greier ikke sove! Det det ender med er at jeg må sove i løpet av dagen, hvis ikke sovner jeg når jeg jobber, og da får jeg jo ikke sove til kvelden igjen! Jeg er inne i en ond sirkel :( Så i går la jeg meg klokken NI fordi da tenkte jeg at jeg kanskje kunne sovne til en anstendig tid. Jeg sovnet klokken ca halv ti tror jeg, men klokken ti ringte telefonen min! Er det mulig! Så da fikk jeg ikke sove før i 1 tiden eller noe. Jippiii!



Men jeg leste i Vg i dag om en god nyhet for meg: "Ekstra fett på kroppen er som regel ikke forbundet med noen helsegevinst, men britiske forskere sier ifølge BBC at litt ekstra fett på akkurat hoftepartiet og lårene har sine fordeler." Det er jo meg
" Det er jo meg i et nøtteskall! Hvis jeg legger på meg er det som regel bare på hofte og lårpartiet! Så med andre ord er jeg kjempe sund.

I morgen starter det ene faget mitt : move it and loose it, tror jeg det heter.. Så det gleder jeg meg litt, men det betyr at jeg må stå opp tidlig på fridagen min :( Jaja, litt må jeg ofre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar