torsdag 7. januar 2010

Jeg sto! Igjen

Da har jeg den store gleden av å fortelle at jeg sto på min oppkjøring (for tredje gang i mitt liv)! Hun sa at jeg kjørte sakte. Pappa, jeg har nok arvet dine saktekjørende gener! Men jeg skylder på at jeg kjørte i en storby i USA, eller, den er ikke en storby til å være i USA, men hvis det hadde vært i Norge hadde det vært en storby! Siden jeg ikke er så vandt til å kjøre i byer valgte jeg å kjøre sakte istedet for å kræsje! Var ikke det smart? Og jeg sto uansett, og overlevde, så da er det vel ikke noe å klage på!


Jeg tenker på å ta beginning sports massage som et fag på college her, hva syntes du om det? Er litt i tvil hva jeg skal velge! Hvis du ikke har fått med deg det, så har jeg allerede signet meg opp på Basketball, Beginning piano og en sånn treningssak på adult education. Også har jeg i tillegg bestemt meg for å ta Water Polo senere, det starter i mai og ender i august. Siden jeg skal ta Water Polo senere burde jeg kanskje ta svømming istedet for massage? Hjeeelp! Jeg er i tvil..
Jaja, blogges senere, nå er mine hvertsbesteforeldre (hvis jeg kan kalle dem det) her for å spise middag med oss. Så burde vel gå ut å si hei! Så hade så bra!




Btw (eller ikke btw): I dag hadde jeg Petra over for julegrøt til lunsj, så sier hun plutselig; "nei, nå må jeg dra og hente lille tøsa mi!" Og da mente hun vertsbarnet sitt. Petra er svensk, og det viste seg at tøs er et helt vanlig ord du kan bruke om små søte jenter på svensk. Dere svensker er søte dere!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer for 3 gang,kanskje du snart kan ta ekstra jobb som kjørelærer?Vannpolo og svømmekurs høres bra utmmen kanskje din gml far trenger litt masasje,spent på valget.Ja du får glede deg over mine gener og hå en toppers dag.klem

    SvarSlett
  2. Er disse klassene du tar dyre? Dekker vertsfamilien din alt? Av alt jeg har sjekka på skolen min, er det bare ESL-klassene som er billige nok til å komme under $500-grensa:(

    SvarSlett
  3. Gratulerer Susanne.Du er en tøffing, klarer det du vil.
    Klem Monne

    SvarSlett
  4. Gratulerer!! Så godt å ha det overstått! Svømming er jo veldig bra trening, så kanskje velge det? Vanskelig det her du:)
    klemzz mamma

    SvarSlett
  5. gratulerer så masse susanne. du klarer det meste.

    klem fra bestisene

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse ;D Det gikk jo bra, sa jo det :) Jeg vil at du skal ta massage for da kan jeg få igjen for alle du har fått (A) Hehe neida ta det du vil :)
    Klem Martin

    SvarSlett