onsdag 20. januar 2010

Nedtelling?

Da er jeg hjemme igjen fra Santa Barbara. Etter et stort drama med hjemturen fordi flyet vårt var kanselert, osv osv. Kjedelig historie uten noen underholdningsverdi, så derfor velger jeg bare å ikke skrive om det :) Nå har jeg nettopp vært og trent, jeg løp 20 min på 3d mølle, veldig stolt! Nå sitter jeg å feirer med sjokolade! hehe. neida, gjør ikke det :) men fikk pakke fra min venninne Silje J i går med fire store sjokoladeplater (!) og en t-shorte. Tusen takk=)



Nå er det:
.. under en uke til piano og basketball starter :) det blir gøy å møte noen amerikanere! =D
.. to og en halv uke til pappa og hilde kommer :D
.. ca 2 mnd til mamma og Camilla kommer :D
.. ca 8 mnd og en uke til jeg flytter hjem igjen til Norge. hurray!

1 kommentar:

  1. Og kanskje 3 mnd til jeg kommer:-) jeg gleder meg til den siste mest<3 klem Martin.

    SvarSlett