fredag 8. januar 2010

Takk alle søte mennesker


Altså, det var veldig mange som skrev meninger om hva jeg skulle velge, men var jo ingen som sa nøyaktig hvilke av de to fagene jeg skulle velge! Sååå, det betyr at jeg er akkurat der jeg startet da jeg spurte dere. Jaja, jeg får vel bare velge selv. Hvis jeg vil kan jeg faktisk velge begge deler, men da kommer jeg nesten ikke til å ha noen fritid!

Nina: det college jeg ser på heter dvc og der koster det $217 per kreditt. Mens på Mount Diablo, som er et adult education sted, der det mye billiger. Da betaler jeg $29 dollar for 12 timer. Jeg kommer nok til å bruke noen av mine egne penger også, slik at jeg kan ta de fagene jeg har lyst på, for som du sier er det ikke så lett å finne billige klasser. Jeg vet ikke hva slags college du har sett på, men hvis du velger de dyre collegene er det veldig dyrt. Prøv å se på adult education eller på offentlige college, de er billigere!

Her er et lite kart over DVC campuset i Pleasant Hill :)
For større, trykk på bildet..

I dag er det fredag og jeg skal atter en gang jobbe, seelvom jeg fikk bedskjed i begynnelsen av mitt opphold at jeg skulle ha fri hver fredag! Foreløpig har jeg hatt en eller to fredager der jeg ikke jobber! Kunne de ikke bare si at jeg kom til å få noen fredager fri? Skjønner ikke det jeg..
Tenkte også at jeg skulle dra å trene i dag, og dra på Safeway og lete etter knekkebrød, siden det sier Petra at de har der. Lykke til til meg..

1 kommentar:

  1. Det er community college jeg har sjekket priser på, siden det ligger nærmest der jeg skal bo, men jeg skal sjekke opp det med adult education!:) Det hadde vært morsomt å ta noe litt mer spennende enn "Basic Conversation" eller "American History":P

    SvarSlett